-32 i dag!

I dag har Liam en helhärlig outfit på sig. Först en bodysuit, på detta en helstickad dress (hängselbyxa) i vitt och brunt. Stickade tjocksockor och scarf, det är lite kallt på dagis så vi garderade oss ;) Önskar att jag hade kunnat snöra upp en bild men det kanske jag kan senare under dagen.

I dag startade bilelendet!!Nu står den och brummar ute i kylan för jag vågar inte slå av den innan vi farit till dagis/skola.
Men kan ni fatta att den valde att starta i -32???? Ja, det kanske beror på mitt nya "snällare" sätt behandla den.


Fredag i dag och det är ju bara hur underbart somhelst, slippa stiga upp i morgon och bara få dra sig under täcket i värmen. Ja det låter lovely!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0