En Liten Lapp..

I dag blev Milla tillsagd att komma hem en viss tid, hon visste att vi kanske inte skulle vara hemma då vi var och handlade på willys.
Då vi kommer hem och hittar hennes rygga på golvet men ingen Milla så hann mitt hjärta upp i 190, jag ringer genast hennes klasskompisars föräldrar och frågar om hon är kvar men de berättar att hon gått hem...paniken slår mig men hon var bara tio minuter sen och jag vet att hon kan filosofera och ta myyyycket lång tid på sig. Nu spelade det ingen roll, just som jag lade ned telefonen för att kasta mig i bilen så fladdrade en bit papper till. På ett utrivet hörn från en hello kitty målarbok stod med tydliga bokstäver i lila färg; Ring till Linda jag är hos Emme. Puss!

Min lilla Milla!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0