Planerar så det svider i hjärnan!

Sitter och planerar lite inför flytten. Att välja tapeter till alla rum och utrymmen har jag tänkt ska vara lättare än till något rum då och då.
Nu har jag fått erfara att så är inte fallet. Det är lättare att anpassa ett rum efter de andra....

MEN jag verkar ha fått i hop det, mkt vitt men inte bara ;) I allrummet har jag valt tre olika tapeter, men det kommer att bli kanoners. Jag vill att rummet ska kännas hmmm..levande, jag vill att det ska hända saker därinne precis som det verkligen kommer att göra då;) Sitter just nu och planerar köket, hur jag vill ha det där. Detta är ju skitkul!!!!!


*lång paus pga en terrorist i v- rummet som just kastade mammas sjuhundrakronorsvas i golvet, varav mamman var tvungen att plocka upp alla dessa delar*

Tur att ni inte kände av tiden!

Nåja, vi myser och har det bara bra här hemma, visst saknar vi pappan men vet ju att han så småningom kommer hem igen och med all säkerhet har det bra :) och det, det e huvudsaken!
Jahapp, då stack Kevve till en kompis,då är det bara jag och de två yngsta kvar då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0