Godmorgon!

Jag och Jens hade en otroligt skön kväll igår efter att ungarna lagt sig. Först lite Idol sedan lite datatid och en massa slapp framföt tvn.
Riktigt härlig och avslappnande kväll.
I kväll verkar det som att han ska bort och planera maten inför kommande herrmiddag. Det vattnas alltid i munnen på mig då han presenterar deras ményer, de kan de där herrarna :) Jag själv ska pyssla på med HELT andra saker under kvällen ;) Samt en hel del läxa med barnen!
Nu ska jag väcka och höra hur Millsan mår, hon e förkyld utan feber men klagade så mycket igår på att hon frös och hade huvudvärk så jag blev misstänksam att det håller på att bryta ut något. Håller tummarna att hon får vara frisk. Har världens goaste och lurvigaste Pellekatt här brevid mig, han är som en varm och go nalle björn om mornarna. Han är dessutom stormförtjust i datorn och vill gärna fånga bokstäverna som skrivs samt muspekaren! Skärpt misse!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0