Så kom kvällen med all dess lyx.......

Ja och äntligen sitter vi här i lugn o ro, minstingen sover och de äldre ser film och har just fikat nybakt sommarkaka och chokladbollar. Jens har bakat och fejjat i köket med ungarna medan jag bytt ett antal bajsblöjor på Liam.
Ljusen är tända och allt e undanröjt. Precis så som man kan föreställa sig en harmonisk och skön lördagskväll, är just vad vi har.
Det har varit en lugn vecka och en lugn helg, hoppas att det fortsätter så.
Nu ska vi duscha o glutta tv, vi får se hur mkt tv det blir då jag redan slummrar i soffan;) Kan inget annat än att längta efter att krypa ned brevid min varma, goa, älskade man under de fluffiga täckena på de sköna kuddarna. Tänk att det är det "lilla" i vardagen som gör en allra lyckligast, det som betyder MEST ;)
Jag kan aldrig tacka gudarna nog för de som just nu finns under samma tak som mig, jag älskar er!♥♥♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0