Tisdag!

Sitter för tillfället och mumsar i mig lite uppvärmd fläskfilegryta, gott var det!
Har ganska precis landat här hemma efter lite Lindasurr på morgonen och strax ska jag åka och hämta barnen.
Få se vad de har för planer då de kommer hem, i går for alla bort till kompisar. Då var det lugnt.
I går kokade jag palt, IGEN!! Nu har jag alltså kokat palt hela tre gånger i mitt liv men vad som var så kul denna gång var att jag körde utan recept och de blev kanonbra!!!!Utseende, konsistens och smak, allt var av betyget mvg!

I dag blir det en enkel korvgryta och potatis. Vi har en del ärenden i eftermiddag så därför måste maten gå fort i dag! Nu ska jag gå och se om den lille har skitit, inhalera honom och sedan lägga en övertrött pojkskrutt!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0