Till Jens...............

Till Jens!
Från hon "utanhöstjacka" ;) Puss på dig, vi älskar dig så mycket!

Ni minns säkert att jag nyss vann en bloggtävling på ett presentkort på 600 kronor. Kul var det, jag kollade ut en skitsnygg jacka som jag skulle beställa. Sedan upptäckte jag att de även sålde klockor, klockor som min man älskar och förbrukar med ljusets hastighet. Då var det liksom klart att han skulle få nyttja mitt presentkort till att bidra han till en snygg klocka han vill ha!!! Han har nu valt ut en RIKTIGT snygg klocka och verkar glad o nöjd. Det e jag också, trots den jacka som gick förlorad;) pga. den klocka jag vet snart e sönder. Men jag är glad för att jag gjort han glad, det känns som att jag gett till de behövande liksom......

;)

Sov Gott!!!

Ps, nu vet jag att jag kommer att få den höstjacka jag verkligen VILL ha ;) och säkert lite till! ;)

Om du läser detta Jens? så var det Liam som kluddade på tangenterna i ovanstående mening!

Sov Gott. IGEN!! Eller sov dubbelgottt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0