Söndag!

Söndag i dag, veckorna fullkomligt flyger i väg. Var det inte söndag i går?
I kväll ska vi börja kasta, kasta och kasta! Jens kommer att fara på breviks direkt efter jobbet i morgon. Jag ska även gå igenom våra garderober. Har en massa snygga jeans som jag inte kan ha längre, de är helt enkelt förstora. Jag vet inte vad jag ska göra av dem då jag inte heller nämns kasta i väg dem. Jobbigt! Så i dag blir det lite av en nyttodag här men först till åjbon med Emmsan!
Filippa har fått feber, över 38 ligger hon på nu och hon både fryser och har huvudvärk lillstackars :( samtidigt tycker hon att det ska bli mysigt att bara få vara hemma med mamma och lillebror i morgon.
Nåja nu måste vi snabba oss iväg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0