Snart..........

Nu är det inte många timmar kvar innan hela familjen Björklund är tillsammans för att ha fredagsmys♥
Vi har dock några ärenden innan vi ska slappa i soffan med massa ljus och MASSA gott! Jag vill bara ha hem dem nuuuuu!!!
Allt e liksom bortgjort inför morgondagen och det är nog första gången vi haft så bra framförhållning, annars brukar det inte ens finnas något som heter det för oss.
Jaja, just det ja, smörbullarna där. Man ska aldrig säga aldrig, kanske jag får ett ryck senare. Kom just på att Jens skulle baka en rulltårta också. Själv är jag inte allt förtjust i rulltårta men just den Jens gör är så jäkla god.

Jag ska förbereda middagen som blir senare i em, skönt att göra bort allt INNAN middagen. Den går visserligen ganska snabbt att göra, jag är bara i valet och kvalet på vad vi ska äta till...hmmm tål att funderas på!
Hasselbakspotatis kanske, eller bakpotatis.....nåja, vi får väl se.

Städningen är nu avklarad men tvättmaskinen går på högvarv. Liam har lagt sig för att vila middag och jag har kastat mig i soffan under filten. Kanske jag tänker somna en stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0