Snart filmdags!

Ligger nebäddade med de grymmaste raggsockornas raggsockor (ett måste då jag e sjuk)! Jag har laddat upp med en kanna iskallt vatten och halstabletter, väntar nu på att Jens också ska duscha klart sedan blir det en film ♥
I morgon har båda flickorna skogsutflykt så tidigare under kvällen har jag fixat med matlådor, kläder, regnkläder och lämpliga skor mm. Eftersom att det blitt en hel del slöande i soffan idag så har jag knogat att fylla i kalendern från månadsbladens alla datum, bokbussen och idrottsdagar! Jag han även fylla i hälsodeklarationerna inför vaccination och inskrivning hos skolsyster. Märkte tre muggar som de ska ta till skolan samt ringt en massa samtal. Vad kan man dra för slutsatser av allt detta då? Jo, man kan göra helvittes mycket från soffan, eller i soffan;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0