Slöndag idag igen!!

Liam har haft en jättejobbig natt med hosta och bajskalas, ändå har vi dragit ned på alla fibrer så hans mage borde egentligen spruta ur sig små stenkulor. Jag höll precis på att söva om honom i natt då Jens kom hem.
Han kom hem relativt tidigare och relativt nyktrare än vanligt, och eftersom det var sagt att han skulle sova över så blev jag överlycklig att han kom hem.
Jag sover bäst då han ligger brevid.

Vi har haft en lugn och mysig morgon, jag och barnen alltså;) håller på att plocka undan och ska snart hoppa i några kläder.
Måste ringa och höra då Kevin och Milla ska ha hämtning, så lite saker står på schemat men inte mycket. OOoj sååå skönt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0