Pustar ut i hemmets sköna vrå, med de bästa!

Sitter med nedsläckta lampor och tända ljus. Detta mysiga kvällsmörker är det bästa, allt blir så stämningsfullt!
Vi tittar på halv åtta hos mig och inväntar bonde söker fru, trodde dock att det var idol. Sen ska vi frossa i tapeter :)

Liam slocknade på en endaste gång ikväll, mammas vilda lill ♥

Hör och häpna nu, jag ska försöka mig på att sy en ziperall till Liam. Om detta mot förmodan skulle gå så syr jag till de andra också! Inte ikväll, jag har inte ens valt ut tyger. Men så snart som möjligt!

Trevlig kväll på er!!


Kommentarer
Ann-Christine Forsberg

Jag hade samma tanke till Elias..Ziperall alltså men vette fanken om ja vågar mig på det...du kan ju säga till om det är enkelt eller om det är något som är mer inveklat hahaha....

Stumpen

Åååå vad du verkar ha en mysig tillvaro, snygg är du också ;)

2011-09-21 @ 23:32:51
Jens

Kan inte mer än att hålla med :)

2011-09-21 @ 23:40:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0