Ooooont i huvudet!

Har en fruktansvärd huvudvärk :( från bihålorna och hostan, man kan ju bli knäpp. Jens skulle gå på föräldramöte men var vackert tvungen att stanna hemma och rensa ut stoppet i avloppet så vi alla glatt kan gå på toaletten igen och innan vi måste sanera källaren från avföring...typ! Så det blev inget möte då :(

I morgon ska jag på ett inbokat möte och Linda ska ha lille Liam, de börjar bli riktigt goda vänner nu ;) det gillas:)
Skönt att han fixar att bli lämnad kortare stunder även hos dem han inte känner så jätteväl.

Jag vet inte om jag sagt det men nu klättrar han upp på stolar och sätter sig vid köksbordet som en annan liten gubbe, i början klappade han alltid händerna nu har han oftast med sig en leksak eller bok som han lägger upp på bordet.
En morgon hade han satt sig och avslutat Filippas gröt tallrik (mindre kul) senast i dag satt han där och drack ett glas vatten som jag glömt att ställa bort.

Han vet numer då han inte får göra en viss sak. Vid upptäckt av sitt pågående "hyss" hytter han med fingret och säger "nänänänä"
Han säger inte snällt "mamma" när han söker min uppmärksamhet, han skriker det hysteriskt "mmaaaaaaaamaaaaaaaaa"! Men som fjärde barnet i barnakullen har han fattat galoppen rätt bra tycker jag!

Nu är Millas present fixad och jag hoppas att hon kommer att bli glad över den, det får vi se på lördag;)
Jag tror att hon blir jätteglad ;)


Kommentarer
carolina - Tävling / Snyggaste sommarbilden

Hej!

*Det vore jättesnällt om du röstar på bilden jag tävlar med. Här hittar du informationen: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/september/hooks-facebook-tavling.html#comment



Då blir du automatiskt med i utlottningen av en gästbloggning hos oss!



* Om inte, Är du en baddare på att fota? Då kanske du vill vara med och tävla om snyggaste sommarbilden? Klicka då här: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/august/snyggaste-sommarbilden.html#comment



Sorry om du inte gillar reklam!

2011-09-13 @ 14:06:25
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0