Någott blått!

Jag kan ana fläckar av blåa nyanser på himmlen. Vad är det?

I dag har jag fått igång min mobil som slutade fungera för ett tag sedan då den råkade komma åt lite saft av en underlig anledning.
Detta innebär att jag kan publicera bilderna som finns på den. Bilder från Göteborgsresan osv. Kul va?
Jag har inte tid med detta just nu men det dyker upp under dagen/kvällen.
Nu är jag i full gång att ta itu med helgstädningen och tvätttvätttvätttvätttvättt.......
Jag ska även hinna med att baka smörbullar var det tänkt, men bara tänkt. Det kan lika gärna inte bli av om än mina smaklökar puttar mig väldigt mycket mot köket. I love smörbullar ♥ säkert bara för att de är så grymt onyttiga!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0