Måndag morgon!

Myser med nyheterna, datorn och varmt kaffe, jag gillar dessa mysiga höstmornar. Helst innan man väcker barnen för skolan hihi!
Somnade till film igår kväll efter en väldigt intensiv helg, men en väldig bra avslutning på denna sommar, nu börjar allt lugna ned sig och man tar steget in i vardagen igen. Ser framemot höstmyset med mysfredagar och tacomiddagar, tända ljus och varma drycker.

Snart fyller Milla 8 år, vad tiden går fort!! Jag ska redan nu börja baka så det e klart och bortgjort. Baka är inte min riktiga favoritsyssla precis men då jag väl satt igång brukar det gå bra och bli en hel del fika iaf.

I dag håller jag tummarna att få ett positivt samtal, hoppas,hoppas!!!
Hoppas med mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0