Inget blev som vi planerat!

Ingenting av det vi planerade blev av idag, bara en sak men dit har vi inte hunnit ännu.
Kevin har blivit sjuker och lillebror e krasslig i luftrören så det blev en hemmadag. Liam har sovit en massa och jag och kevve har kollat film och frossat i de ena godsakerna efter de andra :)
Men jag har faktiskt tvättat en hel del också så lite nytta har man fått till att bli.
Det grämer mig att jag missade surströmmingslunchen med Lindorna i Öjebyn :( Men som en av Lindorna sa, det går fler tåg. Och visst e det så? Herregud vad tåg det går!


Snart kan jag börja vänta hem mina sessor, jag undrar hur de haft det på skolan i dag och hoppas att dagen varit bra.
Det blir ett ordentligare mellis eftersom att det blir en senare middag, men det ska nog gå bra det också. Jag funderar lite kring middagen och undrar vad vi ska hitta på att göra idag. Kanske något så enkelt som fiskpinnar och (hemmagjort) potatismos!
Enkelheten smakar bra den med ibland, helst då man känner att inte tiden riktigt räcker till.

Jag håller just nu på att avsluta min andra kopp kaffe för dagen, sen måste jag slita på mig kläder och borsta håret. Herrejösses vilken slöardag!!!

Jag kan förbereda er på att det inom kort kommer att dyka upp lite nya spännande saker på bloggen.
Några små smaskigheter om man säger så!
Så håll utkik!!

Kram Linnea!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0