Hellooo!

I år var vi tvugna att skippa "Grillfest på stålis" pga denna envisa förkylning noch för att jag har så jävulst on i mina bihåler. Har hämtat ett dunder nässpray hos min mamma och märker en klar förbättring. Hon hade då även handlat brieost och en massa goda kex till oss, det tackar vi för :)
Så vi blir i hemmets lugna vrå ikväll med en bonus flicka. Emilia:)
Milla är glad och Filippa likaså!
Vi ska baka och göra en supergod kycklingrätt, det blir en senare middag då vi åt en senare lunch. Jag har vilat en stund och Jens ligger ännu, men snart ska han upp annars somnar han ju inte ikväll.

Jag kommer väl antagligen med fler uppdateringar under kvällen.

Alla ni inbjudna grillare på stålis, ha en underbar kväll och mota regnet med ett glatt humör!
Önskar att vi hade kunnat vara med, verkar ju bara vara trevligt folk som är bjudna;)


Kommentarer
Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken för 250kr och underkläder! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i fliken Tävlingar.



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié

2011-09-10 @ 19:31:56
URL: http://yarp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0