Halleluja moment!!

Alltså, mitt första inlägg för dagen!? Vad är detta :)?
I dag är en bra dag, en spännande dag. Egentligen har det inte hänt mycket samtidigt som att världen blivit så mycket större. Var dag har nått att ge, bara man tar vara på det.
Denna dag har erbjudit en tillväxt av själslig utveckling, en stor dag. MEN inte bara det, det har givits en del goda besked också. Äntligen!!!

Tänk på att var dag i livet är dagar vi lämnar efter oss och att vi bestämmer hur de ser ut, var ny dag i livet ser enbart ut på det sätt som vi kan påverka den. Att strunta i saker vi inte kan påverka och endast påverka det vi kan, är så vi jobbar bäst på de dagar vi vill minnas. Så kommer jag att jobba på mina dagar. Mina dagar, mitt liv, min familj. Det är där min energi finns, min lycka och MITT liv!!!

Halleluja...typ ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0