Grattis!

Precis som hennes far skrev på facebook "Blå himmel och solsken! Det märks att det är Millas födelsedag idag. :-)"
Grattis vår ÄLSKADE sockertopp!
Hon har hunnit öppna sin rosa laptop och gudarna ska veta att det var lycka!





Mormor och morfar har varit här och fikat.
Vi gjorde en hemsk upptäckt. Anton min lillebror har vuxit om Jens.
Vad hände??

Kommer ni ihåg att jag vann en jättefin ring för ett tag sedan.
Så här såg den ut.....


 
Fin va???
Tyvärr råkade jag ta en förstor storlek men lyckligtvis passade den perfekt till min mammas ringfinger så då blev det en fin present till henne;)

Emilia kom för ett tag sedan, hon ska sova över här i natt.
Bara det blev en present för Milla!
Hon e glad!

Nu inväntar vi Millas farfar som skulle komma vid klockan ett.
Då hinner vi äta lite lunch om än magarna är proppfyllda av sötfika.
Man känner inget större sug efter käk om man säger så.
Uppdaterar mer under dagen;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0