Godmorgon, igen!

Men alltså, jag höll mig inte vaken länge......
Somnade som en klubbad säl i soffan och vaknade nyss att Filippa bad mig gå och göra frulle, då hade hon precis stigit upp.
Mina planer att hinna tvätta en hel del under morgonen gick i stöpet men å andra sidan kommer jag att vara pigg och orka med massa annat så min lilla oplanerade vila är nog vad jag vann mest på.

Nästa vecka då Filippa är på skolan igen ska jag ut och hitta mig ett jobb. Jag ska jobba frenetiskt den veckan på att just fixa ett jobb. Jag kommer inte att begränsa mina ansökningar inom vissa kategorier, här snackar vi flygblads versionen. Så helt omöjligt är det inte att ni snubblar på ett cv tillhörande mig då ni strosar runt på stan. 
Att gå hemma såhär kan bli FÖR skönt, fattar ni vat jag menar?
Att man blir en förslöad soffpotatis med cement i arslet! Är man frisk och kan jobba ska man jobba.

Så, till veckan ska jag fixa ett jobb! :)

Vad händer idag? Eftersom att vi inte har någon bil är vi illa piskade att sitta hemma. Men det är ganska positivt i sig eftersom det finns vissa saker som ska tas i tu med. Vissa saker som jag bara lägger på hyllan och varför vet jag inte.
Men men....
Än så länge är min sessa feberfri, vi hoppas som sagt på en skoldag i morgon.
Nu ska jag avsluta kaffet och detta inlägg, ha en bra dag i denna strålande sol ;)

Pssst.....vad kul att ni börjar vara så många som kikar in här ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0