Godmorgon!

Alvedon kan göra susen för en febrig jag. Började morgonen med just alvedon och tre koppar kaffe och jag känner mig som ny. Morgonstöket är avklarat. Barnen ivägskickade på skolan med matsäckar och gympapåsar! Nu har jag lite egentid i väntan på att lilltrollet ska vakna. Senare under dagen då han ska vila ska jag passa på att göra detsamma, fastän man känner sig bättre får man inte luras att man är helt frisk. Vatten och vitaminer i överflöd samt vila är det absolut bästa för att mota bort förkylningen. I kväll har vi föräldramöte på Kevins skola, ska bli kul att träffa hans lärare och titta i hans skollokaler.
Jag vet inte riktigt vad jag o lilltrollet ska hitta på idag, kanske vi bara myser inne och målar med vattenfärger :) Vi får helt enkelt se..........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0