Fredag

Så kom den efterlängtade fredagen tillslut, underbart! Fy vad vi ska slita och dona i helgen.
I dag ska vi på uppföljning vad gäller Liam, andningen, magen och huvudomfånget ska följas upp.
Jag håller tummarna på det bästa, jag tror att singulairen börjat verka för han låter bättre i andningen tack och lov.

Jag kommer inom kort att låsa upp bloggen igen, trist ändå att ha den låst. Jag kan inte riktigt bestämma mig.
Jag vill ju kunna delta i tävlingar och sådant blir genast mer komplicerat med en låst blogg.Jag kommer nog bara att låsa vissa inlägg, sådana som kort på barnen osv..
På saker jag inte vill ska finnas tillgängligt för så pass många okända människor, det känns fort lite olustigt.
Men jag är glad att ni orkar hänga med i svängarna ;)

Jens slutar mest troligt redan klockan två idag då han började fem i morse. Jag har lovat han att stänga in sig och sova någon timme för att få återhämta sig lite. Jag ska under tiden förbereda dagens middag som blir........

..........................................hör och häpna, TACOS!!!!!

Ha en toppen helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0