Fredag, sköna fredag!

I dag är en dag då familjen sammlas och umgås, äter gott och mår gott. Underbart!
Jag har vunnit en tävling på facebook från smyckeboxen, jag har kollat runt på deras sida men har svårt att bestämma vad jag ska välja. Kanske blir det något till mig själv eller en present ;)
Kul iaf, jag som ALDRIG brukar vinna!

Nåja, i dag ska jag på några ärenden och Liam ska vara hos söta "tant" Linda på morgonen. Senare under dagen ska jag med Kevin till tandis. Helghandlingen gjorde vi bort igår så helgens mény är redan fixad och det känns skönt då vi har rätt mycket att pyssla med här.

Tänk att vi redan är en bit in på september, vem stal sommaren??



Kommentarer
maria

Tävla hos mig!

kom in och tävla om ett Iphone skal för 500 kr hos mig!

även om du inte har en Iphone kanske du känner någon som har?

http://crazyminds.blogg.se/2011/september/vinn-ett-iphone-skal-min-forsta-tavling.html



ber om ursäkt om du inte gillar sådan här reklam, men jag hoppas ändå att du hänger på tävlingen!

2011-09-09 @ 13:06:10
URL: http://crazyminds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0