Färdigslöat!

Sådär, det blev en lång slöarmorgon men nu bär det av in i duschen, sen ska det tvättas och plockas, handlas endel och förbereda den kommande veckan. Jag längtar as mycket till i morgon! :)
Milla och Emme spelar musik på millas nya synt och sjunger i hennes nya mic ;) Hon är så glad över de presenter hon fått och de pengar hon har. Först skulle hon spara det men sen blev det väl så pass mycket att hon inte behövde spara dem längre för nu har hon bestämt att vi ska i väg och handla i morgon efter skolan.
Vad hon ska handla vet jag inte än och jag tror inte att hon vet det själv, men jag ska föreslå att hon kollar om en rosa liten datamus så att jag får tillbaka min;)

Nu blir det en dusch!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0