Bara städ och städ...........

Jag har veckostädat här uppe nu blir det att ta trappen ned och förmodligen gå en säker död till mötes då jag ska röja upp i flickornas rum.
Aldrig kul! Tänk om det i dessa små töser kunde finnas en gnutta gnista för ordning och reda, ingen skulle bli gladare än jag.

I dag ska vi även ta oss an källaren. Kasta, sortera och packa om i nya kartonger som Jens förhoppningsvis får tag på efter jobbet.
Hinner jag ska jag även försöka mig ur pyjamasbyxorna, kanske även försöka få lite ordning på håret. Men det betvivlar jag. Sakerna jag måste göra medans Liam sover prioriteras före min utstyrsel och frisyr. I dag får jag gott leva med att se ut som ett misslyckat expriment som min lillebror sa en gång då han såg mig nyvaken.

Det finns oändligt massa att ta tag i............

Jag känner på mig att jag snart kan komma med mycket positiva nyheter men vill avakta innan allt är klart till 100% ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0