Äntligen klar!!

Jag överlevde städningen i flickornas rum, halleluja!
Det gick faktiskt väldigt snabbt och smärtfriare än vad jag trott, jag har även tvättat och rengjort kyl/frys o skafferi.
Passar sig perfekt då vi ska i väg och storhandla dagen till ära.
Alla sängar är renbäddade och ja, jag känner mig mer än nöjd över min prestation i dag. Nu ska jag börja med middagen och invänta Jens från jobbet.

Barnen hade med sig varsina rejäla buntar med papper då de kom hem från skolan, det märks att de har varit borta veckan som vi var i Göteborg. Alla barnen tyckte att det var superkul att träffa sina vänner igen =)
Nu verkar även alla föräldramöten dra igång så det gäller att hålla koll på tiderna, nu då vi ska på så många föräldramöten. Visserligen kan man alltid dela upp sig men det är rätt skönt att fara båda ändå, slippa återberätta allt. Kan man fara båda är det bara bra tycker jag.

Jag väntar fortfarande på ett samtal som kan förändra mycket, till det positiva. Hon skulle höra av sig i dag under em, eller i morgon. Jag hatar att vänta, jag har inget somhelst tålamod då det gäller sådant.
Jaja, jag fortsätter att suga på min karamell så kanske ni blir varse om vad det gäller inom snar framtid ;)
/Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0