Vi Lever!!!

Vi lever, nätt och jämt!!! Det e inte det allra lättaste att flytta ett helt hem och bygga upp ett nytt!!!
Helst inte då ett av barnen får 40 grader i feber, ett av de yngsta river i snabbare takt än vad jag bygger, en av de äldsta jobbar heltid ...... osv osv!
Allt var JÄVLIGT ostädat då vi flyttade in och att jag ägnade de första fyra timmarna till att skrubba ur köket och ägnade två till att gråta tar ifrån......
Toaletten, ni vill inte veta!!
Men, jag orkar skicka er många kramizzar!
Bilder kommer...............
;)
Ps Min tävling dras snart så passa på att anmäla er ;) (under kategorin "Tävlingar")


Kommentarer
Ann-Christine Forsberg

Men så tråkigt om det var så stökigt...att folk ska ha så svårt o städa efter sig innan dom flyttar....

Hoppas ni får till det fort så ni får landa...Kul du uppdaterade..började undra vars ni tagit vägen :P



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0