Vår lördagsmiddag!

Blev en god sallad med gurkstavar, bladsallad, tomater, riven ost och texmex cream fresh!




Den passade utmärkt till steken och den sk röstin. Genom www.mammaanki.blogg.se fick jag inspiration till att testa rösti men jag tror att det blev en variant av ngt helt eget :) men gott som attans blev det!!
Jag skalade, kokade och rev potatisen. Pressade ned vitlöksklyftor, rörde ned finhackad fräst gul lök och klickade sedan dett i små muffinsformar. Det avslutades med att få en fin färg och krispig yta i ugnen.



Mumms!!

Jag pysslade om mina naglar i går, de skrek efter lite omvårdnad!!




De börjar få lite längd nu, alltid roligare att måla dem då.
Denna gång valde jag en fräsh och diskret stil.

Här är en bild på ett plagg som följt mig genom många år, som e lika rolig att hitta då och då!


En stickad väst som jag fått av mammas granne för herrans många år sedan ;)

Upptäckte en massa roliga kort som jag ska dela med mig av men det får bli vid ett senare tillfälle.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0