Helgstädar mellan varven

Pysslar med en ganska slarvig helgstädning, då jag ändå ska påbörja och lägga kraft på flyttstädningen i helgen och den kommande veckan.
Jag har även tömt tvättkorgarna, jag har ingen tvätt!!!! Wiiiiihooo!

Liam var toktrött så han fick lägga sig för en liten stunds vila, jag sträcker ut ryggen i fem minuter ;)

Helgen närmar sig med stormsteg, vad har ni för planer inför kommande helg? Vad ska ni alla göra??
Vi ska bara vara hemma och göra nytta, äta gomiddag och ta det lugnt mellan varven :)

Jag e faktiskt lite sugen att fråga om vi får börja köra lite förrådsgrejer! Men vi får se..........
Jag är också sjukt sugen att bjuda på middag och umgås då det känns som att det var evigheter sedan, men det får vi lägga på framtiden då allt lugnat ned sig lite. Nej nu ska jag bara lyssna på tystnaden ett tag.

Fick precis ett telefonsamtal från Millas nya lärare så nu har vi bokat in "hälsa på tider" på solanderskolan.
I slutet av nästa vecka blir det av.

Så nu är det bara att invänta ett samtal från Kevins nya lärare också.

Nåja, nu ska jag avrunda detta meningslösa inlägg:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0