Måndag då den är som värst!

Jag hppas verkligen att denna dag tar en annan vändning, just nu och hela morgonen har allt strulat! Jag håller på att bli väldigt jäkla irri, sen kan det bero på att jag inom det närmsta ska ha mens. Det kan vara en trolig anledning.

I går kokade jag eget tè på min färska mynta som växer och växer. Tro mig att det blev supergott!!
Ska snart göra mig en kopp av just det.

I dag ska vi i väg för att vaccinera lillen, något försenat ettårsvaccin men då han bara varit sjuk har man fått skjuta upp det.
Sen på ytterligare ärenden för att sedan avrunda i hemmets lugna vrå. Hahahaha, det var ett skämt utan dess like för här är allt annat än lugnt!!
Fast på ett positivt sätt, det jag tänker på är att vi står med ena benet här och med det andra i öjebyn.
Det är aldrig lugnt att flytta om man säger så!!
Det kommer att vara en UNDERBAR känsla av frid då vi kan låsa igen här om man säger så.

Redan i torsdags kollade jag statusen för min dator, och då hade den skickats hem till mig. Skulle det vara en omöjlighet att den kommer redan idag??
Jag saknar den ju!!
De har bytt hårddisken på den, om jag inte nämnde det, just snyggt med tanke på hur ny den är. Har kollat upp det och det är tydligen ett fabrikfel som många av de här datorerna har. Jag hoppas att den nu blir så som den ska vara.
OCH att den kommer HEM till MAMMA!!!!

Nåja, min lillkille sover ännu så jag ska bädda och plocka i hop lite rentvätt sedan väcka honom och förbereda han för dagen.
Önska han lycka till, vaccin på små barn är aldrig roligt!!!

Ha en bra Måndag!


Kommentarer
Johanna

hoppas vaccinationen går bra och att han inte får alltför många sviter av sprutorna efteråt!



Det är inte kul att flytta, men det är kul då det är gjort :- ) Trist ändå att ni drar härifrån, Alma tappar ju en skolkamrat!

2011-10-17 @ 09:54:27
URL: http://johannavidgrens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0