Ingen ro och vila inte!

I dag kom tydligen hårddisken till min dator, hoppas att de byter den snabbt då!! Just snyggt med tanke på att datorn köptes ny i maj....nåja, det enda som kostar oss e ju tiden ifrån den som visserligen inte är "bara" Jag känner mig handikappad nu och allt jag ska göra tar sån tid, bara att ladda upp ett foto på bloggen grrrrr!! Därför kommer de inte så mkt foton just nu, ni får ha överseende med det.

Jag är nere och brottas med papper och ååååå skrääääp i flickornas rum. Jag har knappt en timme på mig så ska jag ha hunnit kasta det jag vill kasta innan töserna kommer och sätter käppar i hjulet på min rensning. E full sopsäck och två kartonger senare och man märker ingen skillnad =O Jag blir galen!!!

Nåja, nu har jag laddat om med lite kaffe så nu är det bara ta nya tag, hej och hå!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0