Update!

Nu är jag glad, vi har så gott som fått klartecken att flytta in redan på fredag, detta klingar som ljuv musik i mina öron det var ju precis det här jag ville!
Men det gör ju det hela lite mer stressigt om man säger så.......idag måste det sista packas ned, skräp lastas på släpet som vi ska få låna av våra söta vänner.
Fixa mer kartonger osv osv. Mycket att göra men det känns ändå bra!!! Tandvärken är kvar men jag förmår mig inte att ringa tandis :/ jag gruvar sååå mycket!
Då det var gratis att gå till tandläkaren fick jag lustgas, undra vad det skulle kosta nu då man inte har det gratis längre :O??


Glöm inte att vara med i min tävling hos www.smyckesboxen.se  tävlingen hittar du här http://nennan.blogg.se/category/tavlingar.html


Trevlig måndag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0