Tisdag!

I dag står Kevins rum och hallen på schemat sedan är jag klar här uppe =))
Har ringt och beställt påfyllning av Liams medicinskåp, ja riktigt så enkelt är det.
Hans besvär är under kontroll så vi bokar av tiden på barn i dag och väntar på hans kallelse. Nästa tid blir den 14e för uppföljning av huvudomfånget och mage fast det är bvc läkaren som gör den, i december ska vi till barn.
De tycker att det är bra att han inte är går på dagis, för att undvika höstförkylningar och andra virus. Visst tänkte jag, han har bara tre syskon som snällt drar hem varje litet visrus som kan tänkas gå!

Nu ska jag avsluta med att önska er en trevlig dag, det ska jag ha har jag tänkt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0