Tisdag!

Spis/ugn = rengjord!

Fläkt = Rengjord!

Diskmaskin = rengjord!

Avlopp i toaletten = rensade och rengjorda!

SKA GÖRAS UNDER DAGEN

Packa i hop skåparna i köket (bara behålla det allra nödvändigaste)
Torka skåparna
Fortsaätta packa
Lasta skräp på släpet
Tömma garaget


Men först ska jag ta mig ur min morris, snöra igång en maskin, vänta hem Jens så jag och Liam får bilen. In till stan och fylla på lagret av sockar, underkläder, långfillingar och tjocksockor!
Till willys och handla (ej storhandling, det tar vi då vi flyttat och har fullstor kyl och frys)
Sedan hem och förbereda middag!

Nog har man väl det man gör om man säger så!





Kommentarer
Elin

Duktigt jobbat! Det går undan ;)

2011-10-26 @ 22:08:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0