Söndag!!

Alltså vad vi har saker vi inte behöver, det blir att blocka lite minsann!! Röjningen och packningen fortskrider under denna dag.
Vad skönt det var ute idag, kändes alldeles ljummet och vindstilla. Man är väl inte precis van det vädret. Solen lyser dock med sin frånvaro men eftersom att man håller på att glömma av vad sol ens är så gör det inte så värst mycket.
Mest kommer vi att vara inomhus idag så vädret kvittar egentligen!

Från det ena till det andra så hade vi en skön kväll igår med chips och dip, barnen fick vara uppe länge och mysa i soffan tillsammans med mamma och pappa.
Då de la sig kröp vi också ned och somnade till en film.

En mycket lugn kväll med andra ord.

I går upptäckte jag ett litet sår på Liams finger som blivit rött och mkt irriterat så vi fixade och donade med detta finger och idag ser det betydligt bättre ut, men ont har han lillen. Han går omkring med fingret i vädret och säger "ajaj, dä" hela tiden. Då det är så här med andningen kändes fingret som en helt onödig sak.

Nåja, vi ska upp till barnmott. på tisdag så då får vi passa på att kolla upp allt.

Nu ska jag gå ut och vara lite onyttig ett tag, sedan dricka upp mitt kaffe och sparka igång dagen på allvar.
AAtt sitta bakom dataskärmen känns inte så effektivt med tanke på allt vi har att göra!

Så jag önskar er alla en härlig söndag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0