Snyggt!!!

I morgon sätter vi i gång med flytten, ja före fan på morgonen vill jag lova. Vi har varit dit och kikat på slutresultatet och det blev så OTROOOLIGT bra!!!! Jag e så nöjd över mitt val ;) Längtar till i morgon så det värker i kroppen, vi ska köra som tokar hela dagen och på kvällen ska vi packa upp och MYSA tillsammans. Jag o Jens ska dricka ett glas vin och bara njuta :)) Barnen ska få bädda ned sig i v- rummet och se film medan vi polimasar. Bara vi tömmer ut här fortast möjligt och får det överstökat en gång för alla så kan vi känna lugnet med att packa upp kartongerna och se hur vårt blivande hem växer fram.
Jag längtar, Jens längtar och ja, vi alla längtar! :))
I kväll blir det lite småpyssel, ostbricka och idol!

Många glada hälsningar från familjen Björklund!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0