Snart klar med det mesta!!

Nu ekar det snart här och efter Kevins rum är ö- våningen klar. Ändå har jag inte packat nästan nått utan bara kastat. Fantastiskt vad saker man har som bara skräpar. Nu är allt iaf genomgått och klart för att ställas ned i kartonger. I kväll börjar vi med flickornas rum och där lär vi få ihop ett stort antal svarta sopsäckar kan jag lova.
I morgon fredag blir det inga åtaganden alls, bara mys i lugn och ro. Lördag och söndag tar vi gården och garaget sen är vi flyttklara och det är bra med tanke på att vi flyttar ut på tre veckor :)

Ni kan inte fatta vad jag längtar och vill ha detta gjort! Eftersom att vi nu är så väl förberedda så kan jag under dessa tre veckor ta fönstren, ugnen osv osv så att man bara har kvar golven till de allra sista.

Det flyter på bra det här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0