Smyckesboxen.se

Känner ni igen smyckesboxen? Jag håller en tävling där man kan vinna 150 kronor i presentkort hos dem.
Tävlingen hittar du under kategorin "tävlingar" i min vänstra spalt.

NI SOM INTE VET VAD SMYCKESBOXEN ÄR!!

Hos Smyckesboxen. se hittar du vackra, personliga smycken i vackert silver och tåligt stål! Hos Smyckesboxen finner du även en känsla av lyx, samtidigt som du på ett mycket enkelt sätt kan glädja andra!

Har du länge velat visa din uppskattning till någon? Vill du säga förlåt genom en fin handling? Vill du gratta din bästa vän eller din kollega? Kanske har ditt barn namnsdag eller så kan du bara ge dig själv en överaskning!!

Ta då del av Smyckesboxens nytänkande tjänster och skicka ett silvogram!

Gå in och välj ut ett passande smycke hos www.smyckesboxen.se det är lika enkelt att skicka silvogram som att göra en beställning! Silvogrammet levereras 2 dagar efter mottagen beställning. Om ett senare leveransdatum önskas, anger du det tillsammans med den personliga hälsningen.

SMYCKESBOXEN.SE är för MIG ett "nytänkande" som går rakt in i hjärtat och DU är den som väljer i vilket ;)
Modernt, fräscht, smakfullt, och otroligt vackert på alla sätt ♥

Jag rekomenderar starkt att ni kikar in på www.smyckesboxen.se

Mvh Linnea!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0