Sant så sant!!

Här kommer lite stulna ord från fejjan som jag tyckte var väldigt bra!

Om du går upp i vikt så snackas det. Om du går ner i vikt så snackas det. Om du säger vad du tycker, snackas det. När du försvarar dig, snackas det. Vad du än gör och tycker så kommer vissa människor att kritisera dig oavsett. Låt folk prata, vad dom säger skiter jag i.
jag är ju skapt av mina föräldrar, formad av livet, så jag är jag, gilla mig eller ej, det är ditt val.





Jag själv tycker, att tala illa om andra är en svaghet och en förödmjukelse mot sig själv och den som måste lyssna!


Från det ena till det andra, sedan min kusins brölopp i sommras där de spelade denna låt har jag verkligen blivit besatt av den!
Det är så mycket kärlek i den låten!
Sen e de ju jäkligt coola med :)
http://www.youtube.com/watch?v=OfJeQDkz4JU&ob=av2e


I dag blir det filé och strips med sås till, gotta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0