Onsdag

Morsning Korsning!! Onsdag i dag och halva veckan avverkad. Skulle kännas rätt bra om jag hade kunnat glädjas över detta men det kan jag inte serni!!
Vaknade nämligen och trodde det var lördag, jag var riktigt arg på Jens. Hur kunde han liksom väcka mig en lördagmorgon då hela huset sover?
Nåja, innan jag uttryckte min irritation så konstaterade jag snabbt att det var onsdagmorgon och att jag glömt packa Kevins gympakläder. I morgon Torsdag är enda dagen på veckan ingen av ungarna har gympa.

Jag och Liam tittar i sagoböcker och pratar om bilderna, han är mkt intresserad och det känns som att han förstår varje ord jag säger.
Jag passar på att dricka lite kaffe då jag har honom under kontroll.

Annars är det en ganska lugn dag i dag!



Kommentarer
Carola L

Packa gympakläder?! Menar du att du gör det?!

2011-10-20 @ 09:34:52
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Elin

Det är väl inget konstigt med att packa barnens gympakläder....det gör då jag...huvudsaken att de vet vad dom har med sej!

2011-10-20 @ 21:43:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0