Ny dag, en dag närmre helg!

I morse då jag gick in till Liam för att kolla till honom låg han vaken och stirrade med stora förskräckta ögon, blöjan hade han plockat av sig och han låg i kallt kiss. Hur han lyckats med detta är för mig en gåta men hela han var kissig och kall och mitt hjärta började blöda. Jag plockade upp honom och duschade honnom varmt, klädde på han varmt, masserade de kalla fossingarna och bäddade sedan ned han under vårt täcke till barn tv och gav honom varm välling.
Omän jag vet att vi kollat till honom under kvällen/natten så får man dåligt samvete!
Numer får vi nog sätta hänglås på blöjan.

I morse innan filippa och Milla gick till skolan sa Filippa, jag fattar inte hur du kan skicka ut oss i detta väder, hur tänker du då?

Ni vågar vara med i tävlingen nedan, det enda som kan hända är att ni vinner ett presentkort hos www.smyckesboxen.se där de ha många fina och personliga smycken.

Efter en ganska intensiv morgon och massa frukost så lägger sig jag och mini ett tag, jag vilar med honom idag.
Jag passar på då jag ändå inte tagit mig ur morrisen ännu.

Från det ena till det andra så är nu alla papper för barnens byte av skola fixade och påskrivna, nu väntar vi bara att bli kontaktade av deras nya lärare för en tid till möte mellan oss och lärare/elever.
Nu känns det att det närmar sig,skönt! Hade jag fått välja så .....ja, då hade vi inte varit kvar här nu iaf ;)
Men men det tar sig och närmar sig med stormsteg, något vi alla ser framemot.

Nu sussar det gott inne hos Liam så nu ska jag sträcka på mig ett tag också.
Ha en underbar torsdag.


Kommentarer
Ann-Christine Forsberg

Jag hadde samma med Elias imorse...låg tyst i sängen o bara glodde o hade tatt av sig blöjjan som var överfull med kiss....suck....Jag brukar sätta på han en up&go blöjja på kvällen för dom får han INTE av än så länge..men det gjorde ja inte igårkväll tydligen.

Johanna

Alma får ha en up&go blöja o antingen pyjamas eller body på natten annars åker blöjan av. Hon är världens mest klåfingriga 10 månaders bebis :- )

2011-10-13 @ 21:45:06
URL: http://johannavidgrens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0