Nu e det nära!!!!

Vi e ena duktiga jäklar måste jag säga, en som jobbar heltid, en som e hemma med fyra skruttar. Ändå har vi fixat och donat, packat, sorterat och kastat! Vi är nu redo för flytt alltså :) Fredag morgon då barnen är på skolan tömmer vi här.....och tar golven som e det enda kvar att ta och låser igen. Lördagen kommer mamma och pappa och hjälper till men då e ju bara det roliga kvar, att packa upp!!!! :)

Jag har köpt lite nya prydnader att sätta upp :) Vi ska köpa ett nytt batteri till kameran så jag lovar att bilder kommer...
OJ vad jag längtar till MINA brudar i Åjbojn ;) Jag längtar även till då vi fixat oss i ordning och får bjuda vissa "svensbygrannar" på middag!:)

Ja, nu e det nära!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0