Nu E de fredagsMYYYYS!!!

Bara ett pyttetag innan vi plockar fram godis skålen, chipsskålen, dippskålen och lite ölkorv.
För på ett pyttetag är det idol, helg, lugn, och mys med de bästa♥

Liam har vi lagt, han har varit så jobbig i em så jag fantiserade om tanken att klistra fast en retursedel i pannan på honom, det blev bara lite klurigt med adressen.....så han får stanna kvar ;)
Vi har lagt honom men han sover inte ännu, han övar joddling och är ganska duktig för att vara nästan ett o ett halvt år!

Jag och flickorna har bestämt att vi ska ta en riktig tjejresa till våren, slutet av april någon gång. Vi ska ta tåget till stockholm och bo på ett fint hotell med SPA. Vi ska shoppa, äta gormè mat, gå på SPA och grönalunda lite!
Vi ska ha en riktig girltrip!
Tänk vilken lyx och vilket avslappnande att bara få åka iväg med mina töser, och fatta vad VI ska ta vara på det:)


Samma med killarna i familjen, antar dock att åldersgränsen talar emot Liam och att han förblir hemma med oss bruttor!! Men å andra sidan, är det en killresa så är det!! ;))
Så vi kanske skickar med honom ändå Moohahahahaaa!

Nä, om man skulle gå och pressa in skinkorna i soffan brevid de andra av THE Björklunds family

(glöm imnte att vara med i min tävling som du hittar i kategorin "tävlingar" ï spalten till vänster)
men jag återkommer säkert under kvällen;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0