Morning, morning!

Så var det tisdag då, dag nr två denna vecka!

I natt har jag drömt att jag var politiker och en "top of the line" alltså! Jag har vaknat flera gånger i natt med helt suveräna lösningar på allt mellan klimatfrågor och arbetslöshet, tyvärr kommer jag inte ihåg dem i dag:/
Varför min hjärna valde att försöka vila upp sig i dessa drömmar i natt kan bero på att jag somnade till debatten på svt.
Mm, så är det!

Idag ska jag med Liam till tandis, med Milla till skolsköterskan för vaccin och på utvecklingsamtal med Kevin. Är det jag som undermedvetet fixar allt på en och samma dag eller är det bara så att det ALLTID faller sig så?
Då får man se hur Milla mår i morgon, Kevin fick feber av sprutan dagen efter. Bara därför behöver ju inte hon få det men jag får nog ha det i åtanke, bilen hemma alltså ;)

I dag hoppas jag att lillkillen sover ut så jag under tiden hinner ta flickornas rum innan han vaknar, skulle underlätta en hel del. Jag vill hinna ut med grodis ett tag innan lunch för lite frisk luft.

Nu ska jag börja väcka den underbara barnaskaran och hjälpa dem att hjälpa sig själva med rustningen innan skolan.

Tisdag och bara tre dagar kvar till helg :)
Ha en underbar dag!
/Linnea.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0