Morning, morning!

I dag är en bra dag, för det har jag bestämt! :) Dessutom är det fredag och i helgen får vi äntligen flytta och det ni mina vänner det kommer att bli underbart!!!! I dag hälsar Kevin på i sin nya klass på solander, till vår förvåning ville han hellre tillbringa dagen där än i sjulnäs. Jens fick åka dit med honom och ska stanna till Kevin ger klartecken att han kan åka.

I går pratade Milla med en av sin nya klasskompis i telefon och blev bjuden på kalas :) Det e snabba ryck! Bäst blir nog detta för Filippa som inte har haft gångavstånd till någon kompis här, och får gångavstånd till ett flertal klasskompisar nu. Visst att man kan skjutsa men nog är det ju kul om de har nära till varann.

Nä nu ska jag slöa i soffan ett tag, snart ska vi kavla upp armarna!

Trevlig helg! :)



Kommentarer
Anna

Alltså... det här kan möjligen vara en lite "dum" kommentar. Men nu är det mycket lite som hindrar att vi faktiskt träffas över en (kanske två? ) kopp kaffe :-D Vore ju som på tiden tycker jag!



Lycka till med flytten! Och välkommen "tillbaka" ;-)

Kram

2011-10-28 @ 10:14:48
URL: http://annawesterlund.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0