Mojsimojs!!!

Lugnet sprider sig som en bris över hela familjen Björklund. Det börjar bli kväll, rätt skönt måste jag erkänna!
Då vi var och handlade i dag köpte jag och Jens lite gotta till oss ikväll, en halloumi, lite ölkorv, dricka och en påse polly till mig. I dag fick det bli polly forest fruit då polly rocks inte fanns på Willys. I vanliga fall är det ju Polly rocks som gäller för mig.

Så ikväll har vi en riktig frossar kväll!

Vi ska kolla lite tv, duscha och bara softa. Helgen närmar sig med stormsteg :)) Helgen inviger vi med en massage var på mariasalongen i Öjebyn. Först jag och en kvart efter att Jens slutat jobbet är det hans tur.
Väl behövligt!!!!

Jag kom på att jag aldrig visade vad jag köpte på hansens för presentkortet jag vann....
Jag var i valet mellan deras ziperall och denna!



Då jag handlade denna blev det ett missförstånd så jag fick betala 49kr extra, det blev jag snabbt kompenserad med ett nytt presentkort på 150 kronor, så nu blir det denna zipperal iaf.



Fast i lämplig storlek!!! :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0