Liten Liam!

Skulle titta till en liten gosse som inte vaknat trots tre väl ljudliga syskon som gjort morgon. Hittade en feberdåsig liten Liam som fick komma upp för att få medicin, ny blöja och sedan lägga sig igen med en välling, nu sover han igen.
Jag ska göra en tv-frulle under filten i soffan. Jag fryser och känner mig inte ett dugg vaken, så en mjukstart denna morgon sitter som handen i handsken.

I dag måste vi få tag på mer kartonger, tydligen är ovanligt många ute efter de klassiska banankartongerna.
Jag tror inte att vi ids åka runt och sammla på dem utan tjänar nog både tid och pengar på att köpa riktiga flyttkartonger.

Nej, dags för slapp.

Lev o Må!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0