Jens

Jag minns fortfarande då jag kände doften av din kudde första gången vi träffades, förmodligen för att jag "snuttade" på den ;) Endast tretton år gammal och jag visste att det var rätt, genom doften på din kudde och trocaderon du bjöd på. Från din pappas back. Du var noga med att berätta att din syster valt de tapeter som fanns på väggarna i rummet nu, men att det var du som bodde där....:)

Tänk om vi vid vårt första möte skulle veta att sex år senare skulle vi starta vår karriär som fyrbarnsföräldrar!!
Många skulle nog skaka på huvudet som säkert många gjorde, men nu sitter vi här :) Efter alla år, alla barn och alla erfarenheter.

Tänk att då vi tar varandras händer eller lägger oss i varandras famnar behövs inga ord, vi känner så väl varann.....För mig kommer du alltid att förknippas med den mörkblå kudden som doftade DET!

Jag älskar dig Jens för den människa du är, dina åsikter, tankar, sockbyten och ev. fel =).
Ingen människa är komplett men ska man hitta den som är det mest, så är det du!!!

Jag älskar dig!
/Linnea. (ps, kolla bilden längre ned.)
.
.
.scrolla för fan.......................

den kommer!!! :))


Kommentarer
Emmeli

I know the feeling!:)

Nästa Onsdag har vi varit ett par i 10 år.

Endast 14 år gammal träffade jag han med stort H.

Många lyfte nog på ögonbrynet där också,och även kanske jag själv.:)

Aldrig i min vildaste fanatsi kunde jag tro att vi 10 år senare skulle vara gifta,ha hus,och två underbara små pojkar..



Helt sjukt vad tiden gått fort..:)

2011-10-22 @ 09:15:57
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Anna

Tiden går verkligen fort! Haha...Jag minns då vi träffades och det lilla "strul" som var bland pojkar, känslor och tankar... Hahaha;-) Tycker det är fantastiskt med den kärlek ni har sinsemellan. Det är underbart!



Kram till er båda!

2011-10-22 @ 12:09:17
URL: http://annawesterlund.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0