Jag ser det snöar...

Keve skrek det snöar och mkt riktigt, nu håller det dock på att avta vilket jag kan tycka är lite trist.
Jag förbereder en stek som vi ska äta till middag och plockar och donar lite.
I dag måste vi och införskaffa fler kapslar till tassimon samt fler kartonger.
Ni som beställer vi nätet kapslar, blir de billigare/hur lång leveranstid??
Hade det inte varit för att vi ska flytta hade jag beställt där men då man inte vet var man bor då de kommer ;)

Jag ska dricka mig en till kaffe innan jag fixar vidare, men jag återkommer säkert under dagen.

/Linnea


Kommentarer
Ann-Christine Forsberg

Det blir inte nå billigare om du nu inte har rabatt koder, men det finns ju mer o välja på där, MASSOR mer, men leverans dagarna då ja beställt dom gånger så har det tagit mellan 4-5 dagar...o då får du ju de hem levererat till dörren..



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0