Jag o två snygga killar!!!

Myser med två axe doftande killar i soffan framför robinson. Snart ska jag gå och börja lukta ros ;) och bli medlem i den nyduschade klubben :)
En kvällsmacka och annat gottigottgott sen fler avsnitt av "nya" två och en halv män som jag dessutom finner MYCKET roligare nu än förr!!!
(Håller händerna för huvudet för all skit som kommer att regna på mig nu)

I dag ringde massörskan som skulle massera oss i morgon och avbokade det hela pga influensa, så vi får gott massera varann själva i morrn ist.
Vi håller ut och väntar till 11 november, tyvärr enda tiden som passade oss. Vi fick en ny redan på måndag till veckan men då har vi alldeles för mkt att göra ;)

I dag har jag lagt några hundralappar på diverse olika rengöringsmedel, framförallt sprayer! Jag har gjort det bekvämt för mig. Bara spruuuuta och torka av!
Jag vill också ha lite kraftiga rengöringsmedel att använda då vi flyttar in, för omän det är städat så gör jag det gärna en eller två gånger extra! Så att vi får städa in oss.

Ja, detta blir perfekt!!!! :))



Kommentarer
Ann-Christine Forsberg

roligare nu än förr ?? du e GALEN kvinna ;) ja är 2½ men fan men nu jäklar i min låda har det förstörts totalt ;) att han dog gjorde mig lessen i högra ögat...han gjorde ju hela serien ;)

Erika

visst tusan är det bättre nu då man har lite ögongodis i 2 1/2 män;)

2011-10-21 @ 09:43:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0